fredag den 27. juli 2012

NOTD - Ice cream / Cup cakes

Dagens mani er inspireret af en (rigtig sød!) turkis-grøn/blå-farvet t-shirt jeg fandt, som jeg ikke har brugt i noget tid. I får lige nogle billeder af den, så man kan se hvad jeg blev inspireret af..






Er den ikke bare sød!? Det synes jeg;) Nå, men altså det var meningen at det skulle være is, men mine kom mere til at ligne cupcakes. Anyway, jeg synes de er søde!
Her kommer nogle billeder af hvordan det endte!..







Basen er Essie mint candy apple, som er min yndlings Essie lak. Den dækker ved 2 lag, og er en rigtig flot mint-grøn-blå lak, jeg er ikke så god til at beskrive den farve.. På billederne ser den lidt mere blå ud en den er, prøv at google den;) Jeg sluttede af med et lag sølv glitter fra mærket LP, som jeg har købt i Fleggaard. Der er brugt en masse andre lakker og hvis du vil vide navnet på nogen så skriv det i en kommentar;)
Jeg fortryder lidt at jeg skrev "ice cream" på tommelfingeren, for jeg synes nu mere at det ligner cupcakes. Også synes jeg den grønne fik nogle uhyggelige øjne.. Og det er lidt synd at den lyseblå på ringefingeren ikke er så tydelig.. Nå, det må jeg så gøre anderledes en anden gang!


Er det ikke bare dejligt med noget sommer-vejr i Danmark? Det kan man vist kun sige ja til! Men husk, lak er længere om at tørre helt i sol og varme så pas på! Hvilket jeg ikke gjorde så den ene mistede et øje.. Heldigvis havde jeg taget billeder inden det skete!


Det var vidst det, vi ses!









Ingen kommentarer:

Send en kommentar