lørdag den 4. august 2012

NOTD - Oh My Gosh!

Oh My Gosh! Jeg elsker bare det navn! 
For et par dage siden var jeg i matas, og så en af gosh mini (Oh my gosh) lakker som hed purple rain. Efter en hurtig flaske mod flaske sammenligning af den og gosh gasoline, blev jeg enig med mig selv om at de var næsten ens. Og fordi purple rain var billigst valgte jeg den ;)
Jeg googlede den da jeg kom hjem, og kunne se at farven på billederne var en del lysere end den er i flasken og jeg blev ret skuffet.. Men så fandt jeg et billede hvor den var lagt over en mørkelilla, og den var så smuk! Jeg nærmest løb ind på mit værelse for at se om jeg havde en mørkelilla, men de eneste lilla jeg havde var for lyse. Så jeg blev enig med mig selv (Ja, det er jeg tit!) om at jeg ville prøve at lægge den over sort i stedet for. Og OH MY GOSH! (hahah!) den er virkelig flot! 
Den er fyldt med lilla, blå og sølv shimmer (glimmer?). Så smuk! Selv om den er meget mørk, og det er sommer, så elsker jeg det!
Ja, nu vil jeg ikke skrive så meget mere for billederne taler vist for sig selv! (Men den er altså meget flottere i virkligheden)





Og det er altså kun ET lag over sort. Jeg elsker virklig den farve, men jeg er så også vild med næsten alle lilla lakker.. Det eneste dårlige jeg har at sige er, at den tørrer langsomt. Men jeg ved ikke om det var fordi at det sorte ikke var helt tørt inden jeg lagde den over. Så kunne man så have lagt en hurtig tørrende top coat over, og det vil jeg også normalt have gjort, men jeg har næsten ikke mere tilbage så jeg sparer lidt på det ;)

Huh! Det var et langt inlæg og der er lige noget jeg vil sige til sidst.. På mandag smutter jeg til Mallorca og er der i en uge, så der kan jeg ikke skrive her på bloggen. Men jeg regner med at få købt en masse neglelak, jeg kan vise frem! 

Det var det! Jeg tror ikke jeg kan nå at vise mine "ferie" negle inden jeg tager af sted, fordi jeg skal pakke i morgen;)

SES!
Og til jer der er faste læsere, tak tak TAK! Fordi i gider at følge min blog. Det betyder virkelig meget ;) :D

1 kommentar:

  1. Thank you! I'm gonna check the site out in the next days! :)

    SvarSlet