torsdag den 27. september 2012

iPhone 5!!!!!!! [FAIL]

Ja, der er mange udråbstegn. Men så vildt er det! ;)
I aften, eller faktisk i morgen kl. 00.01 kan man købe iPhone 5 i Danmark. Jeg vil rigtig gerne have iPhone, men som alle nok ved er den lidt pricey. Så jeg skal ikke have en i denne omgang;)
Så fordi iPhone 5 kommer har jeg lavet nogle negle inspireret af det. Det endte slet ikke særlig flot, men nu viser jeg det alligevel. Der er billeder af både højre og venstre hånd, fordi min højre blev meget grim, på grund af de sjuskede Apple logoer. Jeg forresten venstre håndet.. Det blev lavet lidt hurtigt, fordi jeg først havde lavet noget andet, som så ikke gik så godt, så jeg skulle lave noget hurtigt. 


(Venstre hånd) 
(Venstre hånd)

(Højre hånd) Aner ikke hvor den sorte prik på ringefingeren kommer fra..
Man kan ikke se det, men på højre hånd i det røde, står der "SEP" for september ;) Og den 28. fordi det er den dag iPhone kommer ;)

2 kommentarer:

  1. This is so cute! I LOVE IT! And dont be so hard on yourself! You did a great job!

    SvarSlet