fredag den 21. september 2012

NOTD - Forsøg!

Inden jeg lige skriver noget om mine negle vil jeg lige sige at jeg vil prøve ikke at skrive aaalt for lange indlæg. Så altså en smule mindre tekst, mere fokus på billederne. Grunden er at jeg tit ikke får noget postet fordi jeg ikke gider til at skrive en masse, og så fordi jeg tror ikke der er så mange der gider at læse en hel roman om mine negle :)
Nå, men i går var jeg igang med at lave et lille forsøg. Jeg blandede lidt Gosh Holographic hero i en top coat, i håbet om at det kunne blive noget lignende en spectra flair top coat. Det blev det ikke.. Men den blev rigtig fin alligevel <3 Det er sådan nærmest meget fin holo glimmer/pulver ;)
På billederne har jeg to lag Essie Tour de finance på alle fingre og et lag "holo" på ringefingeren. Og billederne er meget dårlige, fordi de blev taget under en lampe i går aftes.
(Jeg har ingen ide om hvorfor der kommer de der firkanter i billedet, jeg tror det er fordi jeg har lagt det ind direkte fra min mobil..)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar