søndag den 30. september 2012

NOTD - Going Incognito!

I dag har jeg Essie Going Incognito på, som er en rigtig flot grøn farve Og den passer super godt til den grønne farve der er (lidt) meget tøj i her til efteråret ;) Endelig en efterårsfarve jeg kan lide!  Karrygul og den der rød/vinrød/bordeaux er bare ikke lige mig :P 
Der er to lag på billederne, og jeg ved ikke hvorfor det ser sådan ud på min lillefinger.. (Og det er nogle meget dårlige billeder) Men den dækker fint efter to lag! På sidste billede holder jeg min grønne bluse. Og farverne er næsten ens IRL! 



På det her billede ser lakken lidt mørkere ud end den egentlig er ;)

4 kommentarer:

  1. super flot flaske grønd farve!!! suk suk suk måske skal jeg ud og handle igen ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe ;) Jeg har købt over eBay så det var ikke sååå dyrt ;)

      Slet
    2. hmm måske skulle jeg overveje ebay alleigevel ;D

      Slet
    3. Altså når man først har sat sig ind i det, er det en helt vildt genial side! :D

      Slet