fredag den 9. november 2012

Ciate Pinkaboo & Pinkalilly

(Langt indlæg!)

I dag vil jeg vise to lakker jeg vandt  i en giveaway på Heidis blog. Jeg er bare ekstremt heldig lige her for tiden (Har også vundet en giveaway på Stines blog). Det skal også siges at der så er riiiigtig mange giveaways hvor jeg ikke har vundet.
Nå, men det to lakker jeg fik fra Heidi var to Ciaté lakker, nemlig Pinkaboo og Pinkalilly. De er et sæt som er blevet lavet for at støtte "Breakthrough Breast Cancer" som får 20% af indtjeningen fra det sæt. Pinkalilly er en ny version af Twillight og Pinkaboo er en ny version af Jewel. 

Pinaklilly: Er en rigtig flot pink med guld shimmer. Rigtig rigtig fin, og den dækker godt. Den er okay med et tykt lag, men flottest med to ;)
Pinkaboo: Lyserød bar glitter i en lille smule pink base. Ved ikke helt om jeg ville bruge den alene. Et lag over Pinkalilky på billederne.







Fordi min hudfarve er ret mærkelig på de andre billeder, og holo effekten i glimmeren ikke ses så tydeligt får i lige nogle flere billeder, som er taget indenfor. Men selve farven på lakken er rigtig på de første billeder.





Begge lakker er bare så fine <3 Loooove pink! Og med små sløjfer på flaskerne, så sødt ^.^ Det her var mine første Ciate lakker, og jeg vil helt klart købe flere!

2 kommentarer:

  1. De er virkeligt flotte! :D Og hvor er du bare heldig!

    Katrine - Snomme.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! :) Og ja, havde lige en meget heldig periode der ;D

      Slet