torsdag den 31. januar 2013

NOTD - Failed gradient + Essence Glamorous life

Da jeg lavede denne mani tænkte jeg at det bare ville se mega fedt ud med gradient som accent nail, men selve gradienten blev ret grim sååå.. Det blev ikke helt som jeg have forestillet mig :P Men den flotte Essence Glamorous life, på de fingre hvor det kun er den, gør det lidt pænere at se på.  Den er rød eller mørk pink, alt efter hvilket lys man er i, og fyldt med shimmer! Just how i like it!
Der er to lag Sirer nr. 174 på rignefingeren, duppet med Essence Glamorous life, og to lag GL på de andre :)



Se mit ny vandmærke ^.^Jeg har endelig taget mig samen og downloadet Gimp, pyh det er lidt flere funktioner end i Picasa :P Skal lige have styr på hvordan de hele fungere. 
Jeg er simpelhen så uinspireret her for tiden, så hvis du har en ide eller to til en form for nail art, så smid en kommentar! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar