søndag den 20. januar 2013

NOTD - Nerdy cat + WellNails

Unskyld der har været så stille her på bloggen, har haft ret travlt i denne her uge.. Jeg har lige et par ting jeg vil sige/skrive :) Jeg har fået købt min konfirmationskjole! (yay!) og jeg har modtaget en ny top coat OG en base coat. 

I dag har jeg noget nail art at vise jer! Det er inspireret af en trøje fra asos (se den her). Hvis i ikke gider til at trykke på linket har jeg taget et close-up :P


Til denne mani har jeg brugt Gosh Nero (sort), WellNails Sandcastels in the sand og akrylmaling. Det blev overhovedet ikke perfekt, fordi jeg var nødt til at tegne alt op med hvid, for at man kunne se akrylmailingen. Derfor blev der kun nail art på to fingre og et (kun et!) lag WellNails Sandcastels in the sand på de andre.  






Jeg er faktisk rimelig tilfreds med denne mani, elsker når mine negle passer til mit tøj. Lakken fra WellNails er rigtig flot, faktisk er jeg gladere for den end jeg regnede med :D 

5 kommentarer:

  1. Hvor ser det fedt ud Mette!!
    Hammer godt lavet :-)

    SvarSlet
  2. Åååh, jeg elsker også bare, når tingene passer sammen! Så fint er det! <3

    SvarSlet
  3. Super find lavet! og vild søde katte fødder!

    SvarSlet