søndag den 10. februar 2013

THEN AND NOW - Tropical sunset


Jeg har besluttet at starte et lille tema/serie, hvor jeg laver en mani som jeg har lavet inden jeg startede bloggen igen, og så sammenligner dengang og nu. Jeg fik lyst til at lave det selv da jeg så det på http://onenailtorulethemall.blogspot.com :) 
Jeg valgt denne mani, fordi da jeg lavede den sidst, var der rigtig mange der synes den var flot! :D 
Jeg har brugt Essence Wanna be your sunshine, China glaze Papaya punch, Gosh Lambada og akrylmaling til palmen. 
Jeg var ret glad for at jeg lavede det igen, selvom det ikke lige passer til årstiden :P Det irretere mig bare at jeg ikke fik taget billeder inden jeg fik slidte spidser..



Jeg synes det er ret sjovt at se udviklingen, både med nail art delen, og så selfølgelig med at tage billeder. Jeg har faktisk samme mobil som dengang :P Det skal lige siges at det her var en af de bedste manis fra inden jeg startede at blogge. Der kommer nogen der er meget værre..  >.<

6 kommentarer:

  1. Fed idé! Glæder mig til at se flere :) Og selvom jeg synes, begge disse er SUPER flotte, så kan man virkelig se udvikling. Smukt er det :)

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
    Svar
    1. Aaaahrh! Fik trykket på fjern! O.O kan man ikke fortryde et sted?! Men jeg har set din kommentar, og tusind tak! :) Det var altså ikke menningen den skulle slettes..

      Slet
    2. hehe det går nok :) jeg viste slæt ikke man kunne fjerne kommentar synes ikke jeg har set den knap på min blog :)

      Slet
    3. Knappen er der hvis man er inde på blogger, også trykker kommentarer så man kan se alle kommentarer. Under hver kommentar står der "fjern indhold", "slet" og "spam" :) Farlige knapper :P (Synes nu ordet kommentar lyder underligt fordi jeg har skrevet det så mange gange :P)

      Slet