onsdag den 17. april 2013

NOTD - Holoooo! (Gosh Holographic hero)

Nu er det eeeeeendelig blevet forår! Og fordi solen skinnede tænkte jeg at det var en god mulighed for at tage en holo på. Min eneste "rigtige" holo er Gosh Holographic hero (need mooore holos! ;P), og sidste gang jeg havde den på fik jeg ikke taget nogle ordenlige billeder, så nu havde jeg ligsom chancen for det :D. Der er tre lag og ingen topcoat.

Et sløret billedet, fordi man bedre kunne se effekten der




English summary:
It's finally spring here in Denmark! And today the sun was out so i threw on a holo! :P I chose Gosh Holographic hero, because it's my only "real" (need moooore) holo. 3 coats, no top coat x)

4 kommentarer:

  1. Looks good! Love holos.

    You are lucky to have the sun, no such luck over here. Just wet and windy days so far.

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you :) Well kinda lucky, until now the weather has been very.. Not spring like :P Hope you'll soon get some sun too B) (<< sunglasses smiley)

      Slet
  2. Super fin neglelak! er helt forelsket i farven ! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er nemlig rigtig fin! :D Og nem at få fat i :)

      Slet