onsdag den 24. april 2013

Swatch stick organization!

Jeg ved ikke om der er nogle der kan huske det, men tilbage i januar skrev jeg at jeg have fået nogle swatch sticks. Og jeg fik faktisk swatchet alle mine lakker i den weekend, men jeg har bare haft dem til at ligge i en kasse siden, fordi jeg ikke lige har vidst hvad jeg skulle gøre for det var nemmest at holde styr på.. MEN! Jeg fandt ud af der er nogle der brugte nogle ringe der egentlig er lavet til bruseforhæng. I weekenden var jeg så i Jysk hvor jeg købte dem her. 12 for 30 kr, det er da til at betale ;)
Jeg har lavet et par collager, for at vise hvordan jeg har sorteret dem. Jeg synes det giver et godt overblik over hvilke farver man har, og hvad man måske mangler. Fx har jeg kun en gul og en orange, men rigtig mange pink :p

På billederne her under kan i se hvordan jeg har en farvekategori på en ring, også alle ringe samlet på en ring. Giver det mening? Og et billede af hvad jeg skriver på swatch sticks'ne. Mærke, navn og antal lag ;)




Og herunder er de allesammen! :D



English summary:

Back in january i received some swatch sticks. I actually got all my polishes swatched the same weekend, but until now they have just been lying in a box, because i didn't now how i should organize them. But then i found out that some people uses some rings made for shower curtains. This week i bougt a pack of the shower curtain rings in a store called Jysk. 
The fist picture shows how i put a color gruop on a ring, and then all the rings on ring. Did that make sense? :P And what i write on the sticks. Brand, name and the number of layers. The second picture shows all my swatch sticks ^.^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar