fredag den 10. maj 2013

Fælles Fredag: Blomster

Denne uges tema i Fælles Fredag er blomster! Jeg er virkeligt virkelig VIRKELIG dårlig til at lave blomster så jeg har bare lavet nogle meget simple nogle, med en dottingtool. Og så fyldt resten ud med prikker ^_^
Basen er Essie To buy or not to buy, og til blomsterne har jeg brugt min sølv Sirer (174) og Rimmel Show off.
Jeg kan egenlig rigtig godt lide blomsterne, men prikkerne fik det til at ligne en pyjamas, synes jeg :P Men det er et meget sødt og simpelt design :3 






English summary:
This week's theme for Fancy Friday is flowers. I seriously suck at painting flowers, so i have just made some very simple ones, using a doting tool. 
For the base i've used Essie To buy or not to buy, and for the flower i have used Sirer 174 and Rimmel Show off :D

14 kommentarer:

  1. Det ser da fint ud Mette :)
    I hvert fald et pyjamas mønster jeg ikke ville sige nej til ;)

    SvarSlet
  2. Ej hvor er de flotte. Elsker farve sammensætningen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :D Jeg synes også selv det er nogle gode sommer/forårs farver :)

      Slet
  3. Jeg synes de er rigtig fine og pigede - og det er jo en god ting. Jeg kunne godt finde på at kopiere det der for det er lige mig :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! :D Glad for at jeg kunne inspirere dig lidt :b

      Slet
  4. De er flotte - jeg kan godt li dem - og det er nogle super dejlige farver :-)

    SvarSlet
  5. Fin sammensætning med lyserød og sølv. Jeg synes ikke det ser pyjamasagtigt ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bruger sølv til næsten alt :P og tak ;)

      Slet
  6. hvor er de flotte - og hvor passer farverne bare godt sammen! :-)

    SvarSlet
  7. Det er et rigtigt sødt design - Dejlig forårsagtigt :)

    SvarSlet