tirsdag den 7. maj 2013

Gosh (oh my gosh) Cobalt blue & Ocean club

Picture heavy post - mange billeder

I dag har jeg to lakker at vise fra Gosh's mini serie som hedder Oh my gosh :D Der er kommet nogle nye farver til serien og en af dem er Ocean club. Den var bare så pæn så jeg var nødt til at have den, og den blå som stod ved siden af :P


Indenfor


Udenfor

Cobalt blue er en koboltblå lak (duh) som er lidt jelly agtig. En crelly, halvt jelly halvt creme ;) Der er to lag på billerne, og man kan se lidt igennem, men jeg synes ikke man ligger mærke til det irl.


Indenfor



Ocean club er en masse forskellige grønne og blå hex-glitter i klar lak. Den er virkelig flot, men vildt svær at tage billeder af! *suk* Der er 2 lag, over Cobalt blue.

P.S.: JEG SKAL KONFIRMERES I MORGEN!!! Syne bare lige i skulle vide det :3 Åh, jeg glææææder mig! I får selvfølgelig mine negle at se på et tidspunkt :D


Englush summary:
Today i have two beautiful polishes from Gosh's mini polish line called Om my gosh. 
The two first pictures shows two layers of Cobalt blue, a really pretty crelly (half jelly, half creme) cobalt (duh) blue. You can see a bit through, but you don't see it that much irl :)
The two next pictures shows Ocean club, which is a very pretty polish. The base is clear and filled with  blue and green hex-glitter in different sizes. Two layers over Cobalt blue ;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar