torsdag den 2. maj 2013

NOTD - First stamping!

Jeg har fået nogle ting til stamping af mine forældre og brødre i fødselsdagsgave! :D Eller jeg havde selv valgt det, men det var en del af min gave.
Hvis du ikke ved hvad stamping er så se den her video (omkring 3:21), der kan man se hvad det går ud på :)
Jeg har fået to xxl plader (og en xl stamper), som hedder B og L, og de er købt på Foxy Fingertips. Det er de samme som man kan købe på Chez delaney og Magno nails. Mønstrene er rigtig store, så det kan sagtens dække hele neglen (der står mål inde på foxy fingertips). 
Det er her er mit første forsøg så de er meget langt fra at være perfekte. Jeg skal især have øvet mig på at gøre det lige, og have hele mønsteret med :P
Basen er Essie Sand tropez og jeg har stampet med Essie Mint candy apple.



English summary:

I got some some xxl stamping plates for my birthday. They are from Foxy Fingertips, and they are the same as the plates you can buy on Chez delaney and Mangno nails. I got B and L, and the stamps are really big! ;)
This is my first attempt on stamping, so there's lots of mistakes :p
I used Essie Sand tropez as the base and stamped with Essie Mint candy apple.

2 kommentarer:

  1. Ej, de blev da vildt flotte :D Elsker sammensætningen af farver :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jeg synes også det gik okay, men der er masser er plads til forbedringer :P

      Slet