fredag den 12. juli 2013

Fælles Fredag: Inspireret af et billede

Denne her fredag sidder jeg på Gran Canaria og forhåbenligt nyder en dejlig ferie. Jeg regner med at ligge nogle billeder på Instagram (@zmeettz og #zmeettzsv2013) - hvis jeg kan komme på nettet, så i kan jo følge med hvis i vil ^_^ Så dette post er lavet i forvejen, og sat til at poste sig selv. Håber jeg har gjort det rigtigt! D
Nå, men temaet denne gang er Inspireret af et billede/maleri/foto og mit er inspireret af et billede fra Britto (se sidste billede). Jeg opdagede Britto sidste gang jeg var i USA. Mig og min lillebror lagde mærke til forskelligt Britto kunst rundt omkring, og flere butikker. Så det første jeg tænke på da jeg så hvad temaet var Britto :D
Jeg ville gerne have lavet noget lidt mere.. spændende. Men jeg havde ikke så meget tid -_-



Kilde / Source


English Summary:
This friday i (hopefully) sit and enjoy my vacation on Gran Canaria. You can follow me on Instagram (@zmeettz and #zmeettzsv2013) if you want to see pictures ^_^ So this post is planned, and posts itself.
The theme this time is Inspired by a image/picture/painting/photo. I was inspired by this image from Britto. I would've liked to do something more, but i didn't have time -__-

7 kommentarer:

  1. Hvor er det fint, Mette :-) Hvilken pink har du brugt - den er rigtig flot.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ;) Hov, det havde jeg helt glemt at skrive :b Det er en fra hm, som hedder City. Den er købt i et sæt med en anden lak, engang for længe længe siden. Så den kan nok ikke købes mere.. :(

      Slet
  2. Fed måde at lave en accent-negl på. Jeg elsker kontrasterne i din mani! :-)

    SvarSlet
  3. Meget fint og enkelt! Det er super sødt :-)

    SvarSlet
  4. novsa hvor fint med den lille detalje med hjertet :)

    SvarSlet