torsdag den 18. juli 2013

Gran canaria haul

Så er jeg tilbage igen efter en uge på Gran Canaria. Jegt vil bare lige lave et hurtig post for at vise hvad jeg fik købt, selvom det ikke blev til så meget. Alt sammen er fra Essence, og hvis i vil vide navn eller pris, så bare skriv en kommentar :)
Jeg havde håbet på at finde Catrice, men dem så jeg ingen af de steder jeg var U_U
Hvis der er nogen der skal til Gran Canaria så vil jeg anbefale man går ind i Joy cometics, Alkauf, Douglas og Fund Grube hvis man ser dem. Ellers så bare gå ind i alle butikker der hedder noget med cosmetics eller perfumerias ^_^


English Summary:
I'm back from my vacation on Gran Canaria. This is just a short post to show you what i bought. All of it is from Essence, and i you want to know name or price of something just leave a comment :) 
I had hoped to find Catrice, but i wasn't in any of the stores i was in.
If you are going to Gran Canaria i suggest you go into Joy cometics, Alkauf, Douglas and Fund Grube if you see them. If not, then just go into any store which is named something with comsmetics or perfumerias ^_^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar