onsdag den 14. august 2013

Essence That's what i mint! & Make it golden

Som overskriften siger vil jeg i dag vise to Essence lakker, som hedder That's what i mint! (elsker navnet ^_^) og make it golden. 
That's what i mint! er som navnet siger mint farvet. Der er en lille bitte smule shimmer i som man kun liiiige kan se i flasken, men det kan ikke ses på neglen, så jeg vil kalde den for en creme. Den dækker ved to lag. Den er en lille smule mere grøn end Essie Mint candy apple, men jeg vil alligevel kalde den mint-blå og ikke mint-grøn ;) 
Make it golden er mellemstore og små hex/sekskantet guld glitter i klar lak. Udover det er der også guld shimmer i. Jeg har lagt et lag over TWIM. Denne her er desværre udgået, da den er en af de gamle 5 ml flasker. MEN der findes andre som ligner fx Deborah lippmann Boom boom pow og Gosh Greed.





English Summary: 
As the title says, i want to show you two Essence polishes today, named That's what i mint! (love the name ^_^) and Make it golden.
That's what i mint! is as the name suggest mint colored. There's a tiny bit shimmer in, but you can only juuuust see it in the bottle, but it doesn't show up on the nail, so i would call it a creme. It is perfect with two layers. It's a little bit more green than Essie Mint candy apple, but i would still call it a mint-blue and not mint-green ;)
Make it golden is medium big and small hex gold glitter in a clear base. Beside that there's also gold shimmer in it. I have layered one coat over TWIM. This polish is sadly discontinued, as it's ine of the old 5 ml bottles. BUT there's other which looks similar, as Deborah lippmann Boom boom pow and Gosh greed.

2 kommentarer:

  1. Jeg har også That's what I mint, den er virkelig lækker den lak! :-D Og hold da op hvor er Make it golden også flot, gid den var i min samling ;-) Det er virkelig noget flot glitter der er i den :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er begge super fine lakker. Jeg synte det er så ærgerligt at de ikke har valgt at fortsætte med at lave Make it golden :(

      Slet