fredag den 16. august 2013

Fælles Fredag: Chevron

Yay fredag! Puha, det har været lidt hårdt at komme igang igen efter sommerferien, så jeg har set frem til weekenden. Denne uges tema er chevron, som jeg har glædet mig til at lave, da det er sååå længe siden jeg har lavet noget nail art. Jeg har startet med at lag hvid, og så lavet en masse striber med forskelige blå lakker. Efter det lavede jeg så zig-zag/chevron mønsteret med sort akrylmaling. Det lyder meget simpelt, men tog en del tid, men jeg syntes det er hyggeligt at sidde, lave negle og se fjernsyn (friends / how i met your mother / two and half men)
Desværre blev billederne ikke så skarpe, da der va lidt mørkere udenfor end normalt.


*Ring fra Asos*



English Summary:
Fancy Friday :D Yay friday! Phew, it's been a bit tough to get back to school after summer break, so i have looked forward to the weekend. This week's theme is chevron, which i have looked forward to, because is sooo long since i did some nail art. I have started with one coat white, then i made lots of sripes with different blue polishes. After that i did the zig-zag/chevron pattern with black acrylic paint. I sounds very simple, but i actually took some time, but i think it nice to sit, do my nails and watch TV (friends / how i met your mother / two and half men)
The pictures is not so sharp, because it was a little bit darker than normal outside.

11 kommentarer:

  1. Fed ide med alle de forskellige blå striber :)
    Det er sgu godt klaret at få lavet så fine zig-zagger uden brug af tape!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, tak! Det ER også ret svært at lave det uden tape. Det er også en af grundende til at jeg bruger akrylmaling, det kan fjernes med vand, hvis man laver fejl. Men kunne allerede føle det var nemmere nu end sidste gang, så man skal bare øve øve øve :b

      Slet
  2. Ai hvor er det fint :-) Og lækre lakker du har brugt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak ;) Bare lad være med at spørge hvilke lakker det er, for kan ærligtalt ikke huske det. Der er flere end det ser ud til :b

      Slet
  3. Jeg er vild med din mani, det ser virkelig godt ud :D Og rigtig flotte blå farver :)

    SvarSlet
  4. Det ser virkelig fint ud - jeg kan godt lide at din baggrund ikke bare er ens-farvet :-)

    SvarSlet
  5. Vildt flot lavet, du har vidst en rimelig stabil hånd :D

    SvarSlet
    Svar
    1. ... Eller også hår jeg bare for godt tid, hehe. Tak :D

      Slet
  6. Ej hvor er det vildt godt lavet! :-) Er især vild med stribedetaljen bag chevronstregerne :-)

    SvarSlet