fredag den 18. oktober 2013

Fælles Fredag: Søde sager

Denne fredag er temaet Søde sager. Min hjerne tænkte ikke så kreativt da jeg fandt på hvad jeg ville lave. Det første jeg tænkte på var cupcakes, så det er det jeg lavede :D 
Jeg elsker cupcake negle, og cupcakes var den første form for nail art jeg har lavet. Hvis du vil se hvordan de så ud så klik *her*, men det er på eget ansvar. Nu er du advaret! Billedet er fra august 2011, så det er jo to år og et par måneder siden. 
Jeg tænkte at det ville blive for meget med cupcakes på alle negle, så jeg har valgt bare at lave en på ringefingeren. 
Jeg startede med to lag Gosh Frosted silver, derefter et lag topcoat. Til cupcaken har jeg brugt Essence Free hugs (den lyserøde) og Carrie (den pink) fra Essence's Nail art twins (som jeg viste forrige indlæg, her). Til frostingen har jeg brugt Essence Stamp me! white, og hjertet og "krymlet" er fra WellNails Did you just Mosby me?. Jeg valgte stamping til resten af neglene, hvor jeg også brugte Carrie fra Essence. Alle neglene fik endnu et lag top coat til sidst, for at de blev helt smoooooth. 
Jeg er rigtig glad for resultatet! Og jeg ret vild med stampingen oven på det sølv glitter :3






English:
This friday the theme is sweets. My brain didn't think creative when i found i what wanted to do. My first thought was cupcakes, so that's what i have done :D
I love cupcake nails, and cupcakes were the first kinda nail art i have ever done. If you want to see how that looked like then click *here*, but it's at your own risk. You were warned! The picture is from August 2011, so it's two years and a couple of months ago. 
I thought that it would be too much with cupcakes on all nails, so chose to only do one cupcake, on the ring finger. 
I started with two coat of Gosh Frosted silver, then a layer of top coat. For the cupcake i've used Essence Free hugs (the light pink) and Carrie (the pink) from Essence's Nail art twins (that i showed in my last post, here) For the frosting i used Essence Stamp me! white, and the heart and sprinkle is from WellNails Did you just Mosby me?. I chose stamping for the rest of the nails, where i also used Carrie from Essence. All nails got another layer of top coat, to get it all smoooooth. 
I'm really happy with the result! And i really like the stamping over the silver glitter :3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar