onsdag den 30. oktober 2013

Retro gradient & leopard print

I dag vil jeg vise en ret fed mani - synes jeg selv :D Den er sådan lidt retro/80'er agtig, og man kan næsten ikke andet end at blive lidt glad af at se på det!
Først lavede jeg en gradient med Essence Carrie (fra nail art twins) og Essence Break through. Efter det lavede 3-4 tilfældige prikker med China glaze Papaya punch, og brugte sort akrylmaling til at outline dem. 
Først var jeg ikke helt tilfreds med gradienten, men efter leopard-printet og et godt lag top coat så det fint ud c:
Jeg har haft dette design på hele ugen (og på begge hænder :o) og jeg har slet ikke lyst til at fjerne det :p Men det er begyndt at chippe lidt, som man kan se på tommelfingeren, så jeg er nødt til det >-<



English:

Today i'm going to show you a rather awesome mani - in my opinion :D It's a bit retro/80's like, and you can't do anything but being happy when looking at it!
First i did a gradient using Essence Carrie (from the nail art twins) and Essence Break through. After that i made 3-4 random dots with China glaze Papaya punch, and used black acrylic paint to outline them. 
At first a wasn't happy about the gradient, but after the leopard print and a good layer of top coat it looked fine c:

1 kommentar: