søndag den 3. november 2013

-20% på alt hos Cocopanda

Cocopanda har -20% på alt indtil på tirsdag d. 5. November kl. 23.59. Jeg har selvfølgelig været inde at snuse lidt rund på deres hjemmeside, og finde lidt neglelak jeg godt kunne tænke mig! Jeg synes lige jeg ville dele det med jer, da priserne faktisk er ret gode, og fragten er jo hurtigere end hvis man skulle købe fra England eller USA :D 
Billederne i dette indlæg er ikke mine egne - der er link til hvor jeg har lånt dem fra under hvert billede! 
Her er tre lakker jeg godt kunne tænke mig blev mine :D Tryk på navnet for at komme ind på produktet.

Billede lånt fra Mirma Natalia
Jeg har set så mange fine billeder af den her lak, og især med mat top coat ser den virkelig lækker ud. Og sådan en blå som den her passer jo perfekt til et par denim jeans :D Og altså den er blå, så den er jo must have!
Nu 76 kr.

Billede lånt fra Nail Stories
Jeg har ingen Butter London lakker, så jeg ville lige se hvad de havde at byde på. Jeg blev hurtigt draget mod deres glitter lakker, og især den her, som bare passer perfekt til efteråret. På swatch'en herover er den lagt over en anden lak, som nok også er sådan jeg ville vælge at bruge den. Den ville være så smuk over sort eller en mørk grøn som fx Essie Going incognito.
Nu 127 kr

Billede lånt fra Wacky Laki
Jeg har tit set den her lak på andre blogs, og der er bare et eller andet over den som jeg godt kan lide. Den måde den er sådan lidt støvet på er bare så flot! Igen, en rigtig fin efterårs lak. Jeg tror det ville se fedt ud med noget sort stamping eller sort/hvid glitter over :3
Nu 79 kr. 

English:
A Danish website have -20% right now so i have found some polish i would like to have. My three picks are: Ciaté - Regatta, Butter London - Henley regatta and OPI - Thanks a windmilion :))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar