fredag den 29. november 2013

Fælles Fredag: Movember

Denne fredag er teamaet movember, som jo forbindes med moustache, så det var jo rimeligt oplagt hvad man kunne lave :D Hvis du ikke ved hvad movember er så se hvad wikipedia har at fortælle *her*
Jeg har lagt to lag ad Essie Butler please, efterfulgt af et lag loreal Crystalissime, som er en effect top coat (selvom effekten ikke er så tydelig på billederne), som jeg tror var limited edition. Efter det lavede jeg noget sort stamping på lille, pege- og tommelfinger, med en af xxl pladerne fra FoxyFingertips. Hvis nogen vil vide hvilken en, skal jeg nok lige tjekke :D På de to resterende fingre har jeg forsøgt mig med noget moustache i frihånd, men det blev dersværre ikke helt som ønsket :b







English:
This friday the theme is movember, which you normally connect with moustaches, so there was i quite obvious choice of what to do :D If you don't know what november is then see what wikipedia got to tell 'bout it *here*
I have used two layers of Essie Butler please, continued by a layer of Loreal Crystalissime, which is a effect top coat (through the effect isn't so apparent on the pictures), that i believe was a limited edition. After that i made some black stamping on three fingers, with one of the xxl plates from FoxyFingertips. If anyone want to know which one, i can check it :D On the two remaining fingers i've tried to some moustache in freehand, but it didn't turn out the way i wanted it to :b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar