lørdag den 9. november 2013

Fælles Fredag: Studs (+tutorial)

Ja ja, forsent igen.. undskyld :c Men altså det er det der med at det bliver så tideligt mørkt! Jeg kan jo ikke nå at tage billeder :s grrr.. Nå men enjoy!
Denne her fredag var temaet studs. Jeg ejer ingen studs, eller nitter som man også kalder, så jeg måtte tænke lidt kreativt. Så jeg valgte at gå i gang med noget striping tape og sølv neglelak :D Jeg tænke at det ville være hurtigt at lave, men det tog (som det altid gør når jeg bruger striping tape) tre gange så lang tid som jeg havde regnet med! Eller sådan cirka :b
Det ville nok havde st mere realistisk ud hvis der ikke havde været halve, men jeg synes det ser okay ud alligevel c:
Jeg har brugt: Essence Hard to resist (blå), Sirer 174 (sølv) og mat top coat fra Gosh. 
Jeg har igen denne gang lavet en tutorial, som jeg håber i kunne bruge til noget :)) Fortæl gerne hvordan i helst vil se tutorials (collage, gif eller måske video?).











English: 
This friday the theme is studs. I don't own any studs, so i had to think creative. I then chose to use some striping tape and silver nail polish :D I thought it would be quick to do, but it took (as it always do when i use striping tape) like three times longer! Or something like that :b
I've used: Essence Hard to resist (blue), Sirer 174 (sølv) and matte top coat from Gosh.
I have again this time made a little tutorial, that i hope you found useful :))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar