mandag den 11. november 2013

Pink patchwork nail art

Efter at jeg havde swatchet Hoopla fra Catë i sidste uge, fik jeg lyst til at lave lidt nail art :D Det er inspireret af denne mani, lavet af The Nailasaurus, som også har en tutorial lige her. Jeg har dog ikke brugt tape til det her.
Jeg lavede det enda på begge hænder, selvom det krævede dyb koncentration at lave på min venstre hånd (jeg er venstrehåndet) :p
Jeg har brugt: Ciaté Hoopla, Rimmel Coralicious og Essence Carrie





English:
After swatching Ciaté Hoopla last week, i felt like doing some nail art :D It's inspired by this mani, made of The Nailasaurus, which also has made a tutorial right here. Although i didn't use tape for this.
I even made it on both hands, although it took deep concentration to do it on my left hand (i'm left handed) :p
I've used: Ciaté Hoopla, Rimmel Coraliciuos and Essence Carrie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar