søndag den 1. december 2013

1. advent - Maibritt fra Nude Nails Never

Glædelig december alle sammen! Som en lille ekstra ting her på bloggen vil der hver søndag ( = hver advent) op til jul komme en gæsteblogger forbi, og vise en jule mani :D Den første er Maibritt fra Nude Nails Never (genialt navn). Husk at smutte forbi hendes egen blog for at se flere af hendes fine mani'er c:

Hej allesammen. Jeg hedder Maibritt og jeg blogger på bloggen nudenailsnever.blogspot.dk til hverdag, men i anledning af julen har jeg fundet herover.
Jeg vil vise nogle negle, som måske kunne bruges som inspiration til julenegle, noget jeg altid selv bruger en masse tid på at kigge efter.


Jeg synes rød er den ultimative julefarve, og december er også den måned hvor jeg bruger rød mest. Jeg har til denne manicure brugt en lak fra indie mærket A-England, der hedder Perceval som basefarve. Den er den lækreste røde farve med shimmer, som dækker ved 1 lag. Jeg har dog givet den 2 for lidt mere dybde. 
Efter det var tørt, tog jeg en make-up svamp og duppede lakken Confetti fra mærket Ciaté på spidsen for at give en sne effekt. Confetti er en tæt glitter med sølv og holografisk glitter, der glitrer i alle mulige farver i solen. Den er virkelig smuk, men umulig at tage billeder af, desværre.
For lidt sjov har jeg smidt en water decal med en snemand på som accent negl. De kan findes på Ebay til små penge, og de er bare perfekte til lidt ekstra pynt her i julen. 

Det var alt for mig, jeg håber i kunne bruge det til noget. Glædelig jul!

-Maibritt 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar