søndag den 15. december 2013

3. advent - Fie fra Fie U. P

Hej :)
Mit navn er Fie, jeg er 14 år gammel og til dagligt blogger jeg på min egen blog fieup.blogspot.dk hvor du også kan læse lidt mere om mig hvis det skulle have interesse.
Jeg har lavet denne julemani som jeg selv er ret godt tilfreds med. Farverne jeg har brugt er Cién (et mærke som vidst nok er fra lidl) - Very Berry som den røde base, Nicole by OPI  - Disco Dolls til trekanterne og elf - Glitter Glam er glitteret der er lagt over resten af neglene. 


Normalt er jeg ikke super tilfreds med mine mani'er, men den her.. Jeg kunne ikke lade være med at stirre på den pga. det lækre glitter.. Så for at være ærlig er jeg selv rigtig glad for den.
Jeg håber at det kunne give lidt inspiration til en jule/december mani som faktisk er rigtig nem og skøn :)

Tak fordi i læste med.
// Fie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar