søndag den 22. december 2013

4. Advent - Malene fra Malene Johannesen

Hej! Mit navn er Malene. Normalt blogger jeg på min egen blog malenep.blogspot.com, hvor i er mere end velkomne til at kigge forbi! 
Da jeg skulle lave denne julemani, vidste jeg at den skulle indeholde både rød og guld - det er simpelthen de fineste julefarver - og de er også fine sammen! Men.. den røde glitter er virkelig svær at tage billeder af! den er langt mere frisk og glitter-agtig, end den fremstår på billedet. 


Den guldfarvede lak er fra Gosh, og hedder bare Gold. Den røde er fra Milani og hedder Red Sparkle. Red sparkle er min ultimative julelak!
Er lidt ærgerlig over at det slet ikke ser så glitter-agtigt ud på billederne.. men det må i forestille jer så :p

Jeg takker Mette mange gange, for at jeg måtte være med i hendes "adventskalender", og så håber jeg at i alle får en rigtig dejlig jul!

- Malene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar