onsdag den 25. december 2013

Christmas sweater nails

Glædelig juuuuul! Jeg håber alle havde en hyggelig aften, og fik hvad de ønskede sig :D Jeg nåede desværre ikke at vise mine julenegle her bloggen i går, men hvis i følger mig på instagram (@zmeettz) så har i allerede set et lille preview ;)) 
Jeg har brugt en super fin maybelline lak som hedder Foil flash. Den er fra deres Brocades serie og den er såååå flot! Jeg fik den i julegave af to veninder, Katja (justnicenails.blogspot.dk) og hendes søster Kirsa :3
Oven på to lag af den lavede jeg det her christmas sweater-agtige mønster med sort akryl maling. 







English:
Merry christmaaaaas! I hope you all had a cozy evening (morning, maybe), and got what you wanted :D I sadly didn't manage to show my nails here on the blog yesterday, but if you follow me on instagram (@zmeettz) you already have seen a little preview ;))
I've used a super lovely maybelline polish which is named Foil flash. It's from their Brocades series, and it's soooo pretty! I got it as a christmas gift from two friends, Katja (justnicenails.blogspot.com) and her sister Kirsa :3 
On top of two layers of that i painted this christmas sweater-ish pattern with black acrylic paint. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar