onsdag den 1. januar 2014

Best of 2013

Rigtig mange blogs har de seneste par dage vist deres yndlings neglelakker, nail art og manis fra 2013 i en fancy collage. Så de tænkte jeg at jeg godt kunne hoppe med på :D
Mine yndlingsneglelak i år tror jeg må blive Essie Butler please, da jeg virkelig er glad for den, og har brugt den mange gange siden jeg fik den :D Yndlings mønster er helt sikker tribal/aztec, da jeg virkelig synes det er pæænt! Så det er årets mønster for mig, og der er også tre med i collagen nedenunder ;)
Jeg har kun nail art med i collagen, da jeg er ret dårlig til bare at have en lak på.. Så her er mit yndlings nail art jeg har haft vist på bloggen i 2013!
Der er ikke mange fra den første haldel af året, da jeg synes mange af dem ikke var så pæne og/eller dårlige billeder. Hvis nogen vil have et link til det originale indlæg til nogen af billederne, så bare skriv en kommentar, så finder jeg gerne lige ud af det :D


English:
A lot of blogs have shown their favorite nail polishes, nail art, and manis from 2013 the recent days in a fancy collage. I thought that was something i wanted to do too :D
My favorite nail polish this year must be Essie Butler please, because i really like it, and have used it many times since i got it :D Favorite pattern is for sure tribal/aztec, because i think it's prettyyyy! So that's my pattern of the year, and there's also three of them in the collage above ;)
I only have nail art in the collage because i'm so bad at only wearing one polish.. So here is my favorite nail art from 2013!
There isn't a lot from the first half of the year because i think they worent pretty and/or the pictures was bad. If somebody wants a link to the original post for some of the pictures then just leave a comment, i'll be happy to find it :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar