onsdag den 1. januar 2014

My new years eve nails - WellNails Rock in the new year!

Inden jeg lige starter vil jeg undskylde for at jeg ikke nåede Fælles Fredag i fredags. Temaet var Godt nytår, og derfor har jeg valgt at lægge links'ne til de andre ind i dette indlæg. Så husk og kigge forbi de andres blogs :))
Nå, men.. Som altid lagde jeg neglelak i aller sidste øjeblik. Derfor blev det hurtigt og simpelt, og brugte de første to neglelakker jeg kom i tanke om. Hvis nogen 'synes godt om' bloggen på facebook så har de allerede set et dårligt billede af dem :P
Jeg har brugt Essence Carrie, den pinke, fordi den er super nem at lægge og kan nøjes med et lag. Oven på lagde jeg et lag afWellNails Rock in the new year!, mest på grund af navnet, men også fordi glitteret minder lidt om det der er i nogle bordbomber :b 
GODT NYTÅR ALLESAMMEN!






English: 
Before i start i just wanna say i'm sorry i missed Fancy Friday last friday. The theme was Happy new year, so i have chosen to put the link to the others in this post. So remember to go and look on the others girls blogs :))
Oh, well.. As always i made my nail in the last minute. So it just got quick and simple, and i used the two first polishes that i thought of. 
I've used Essence Carrie, the pink one, because it's super easy to put on and it can be used with only one coat. On top of that i put a coat of WellNails Rock in the new year!, mostly because of the name, but also because of the glitter look i bit like the glitter in table bombs(?) :b
HAPPY NEW YEAR EVERYONE!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar