lørdag den 22. februar 2014

Fælles Fredag: Striber

Så er det allerede fredag (lørdag nu... ups) igen, og denne gang er det striber som er temaet. Jeg havde hverken tid eller tålmodighed til at lave lodrette eller vandrette striber, så jeg lavede det lidt tilfældigt ved hjælp af lidt striping tape :D
Jeg har frøst brugt By K Jet stream, så striping tape, derefter By K Ink og så fjernede jeg selvfølgelig tapen igen. Forresten kommer der snarest muligt og anmeldelse op af de to.
Jeg synes det blev rigtig fine, selvom jeg ville ønske jeg havde været lidt mere forsigtig med tapen :b

De to By K lakker var sendt til mig af By K, med henblik på anmeldelse. 






English:
Fancy Friday: Stripes 
It's already Friday again and this time stripes is the theme. I had neither time or patience to do vertical or horizontal lines, so i made it a bit accidental with the help of striping tape :D
First i'v used By K Jet stream, then striping tape, then By K Ink and then i of course removed the tape again. By the way, i'm going to to a review on those two in the nearest future. 

The two By K polishes were send to me from By K, with an eye on review.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar