fredag den 14. marts 2014

By K Ink

I dag vil jeg vise en af de lakker jeg har fået tilsendt fra By K. By K er et dansk mærke, som er både 5-free og cruelty free. Jeg er ikke selv en person der går så meget op i det, men hvis du gør så kan du læse mere om det på deres hjemmeside
Som du nok har gættet, er det den der hedder Ink og det er no. 61. Faktisk har jeg allerede vist den som en del af et design før (her), men den har helt klart fortjent sin eget indlæg.
Man kan bedst beskrive den som meget mørk støvet navy blå. Da farven er meget mørk og dyb så kan den i lav belysning godt se næsten sort ud. Personligt er jeg vild med farven, jeg synes den er super fed. Udover det er det en creme lak, så der er ingen shimmer, glimmer eller andet i. Og den er super shiny, billederne er faktisk helt uden top coat.
Nu det bedste ved denne lak. Det er en one-coater! Og ikke en af dem der er tykke og svære at få til at ligge pænt, den har nemlig den helt rigtige konsistens. Hverken for tynd eller tyk. Jeg har dog lagt to lag, fordi at det holder bedre. 
Du kan købe den lige *her* og den koster 99 kr. 
Som sagt er neglelakken i dette indlæg sponsoreret af By K - min mening er selvfølgelig stadig min egen.  




Med blitz

English:
Today i'm going to show one of the polishes i got send from By K. It's a danish brand, that's both 5-free and cruelty-free. I don't think a lot about that, but if you do then you can read more about it here.
I've shown this before in a design (here), but i definatly deserves it's now post.
The polish is called Ink. and it's no. 61. It's a very dark dusty navy blue. It's very dark and deep, so in low lighting it can look almost black. The formula is amazing, it's super easy to put on and a one coater! I've used two layers though, because it lasts longer. It's also super shiny, there's no top coat on the pictures.
The polish can be bought right here and costs 99 DKK.
As said, the nail polish in this post was sponsored by By K - my opinion is of course still my own.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar